Projecten, Uren en Relaties

Inhoudsopgave

Relatiebeheer (CRM)
    - Relatieoverzicht
    - Relatie toevoegen of wijzigen
    - Contactpersonen & Klantinformatie

Relatiebeheer (CRM)

Leads, prospects, klanten (debiteuren) en leveranciers (crediteuren). Het is altijd handig om iedereen op een rijtje te hebben én om te weten hoeveel geld er precies in ieder account omgaat. Ook het beheren van contactpersonen, het maken van notities en het bepalen van de potentie van klanten, is een hele goede manier om de bedrijfsvoering verder te versoepelen.

Relatieoverzicht

Het beheren van uw relaties is in TimeTick Timesheet enorm makkelijk. Alle relaties kunnen eenvoudig in één overzicht worden bijgehouden. Een debiteur is tenslotte ook wel eens een crediteur - waarom zou je ze in aparte overzichten bewaren?

Relatie toevoegen of wijzigen

Het formulier om klantgegevens aan te maken of te wijzigen, is zeer uitgebreid en biedt mogelijkheden om ook de latere administratie bij de betreffende klant deels te automatiseren. De belangrijkste NAW-gegevens kunnen eenvoudig worden geregistreerd.

Neem bijvoorbeeld het potentieniveau, het aangeven welke medewerker van uw organisatie de klanteigenaar is, een apart e-mailadres voor facturen, aangepaste betaaltermijn voor verkoopfacturen en een standaard kostenplaats voor inkoopfacturen. Het zijn allemaal eenvoudige zaken, die het leven een stuk eenvoudiger maken.

 

Contactpersonen & Klantinformatie

Hieronder ziet u direct een overzicht dat u van iedere klant heeft, met de tabs:

  • Lopende projecten
  • Afgeronde projecten
  • Notities
  • Inkoopfacturen
  • Verkoopfacturen

U heeft daardoor per klant een volledig portaal waarmee u naar alle aanverwante gegevens kunt gaan.

Naast het aanmaken en beheren van relaties, is het mogelijk om contactpersonen te beheren. Contactpersonen worden ondergebracht bij een relatie. Dit is handig wanneer u contact heeft met meerdere mensen over meerdere onderwerpen, binnen dezelfde organisatie. Dit betekent ook dat u voor iedere contactpersoon notities kunt maken - maar het is natuurlijk niet verplicht om een contactpersoon op te geven bij het maken van een notitie.



Reacties

Er zijn nog geen reacties.
 Meld je aan met LinkedIn om te reageren